Aby firmy mohly oslovit více potenciálních klientů nebo zákazníků, vyžadují nákladově efektivní marketingovou strategii, jako reklamní produkt k stimulaci zákazníků. Dokonce i mnoho úspěšných světových značek se spoléhá na tuto jedinečnou strategii. Pro malé podniky, jsou propagační produkty cestou k snížení marketingového rozpočtu, no jsou úspěšné při přitahování pozornosti cílového publika.
Velké i malé podniky si uvědomují význam propagačních předmětů při oslovování rostoucího počtu jednotlivců na dynamickém trhu. Kvalitní dárkové předměty lákají zákazníky a zvyšují povědomí o firmě. Je to díky zobrazení firemního loga, nebo mota.
Hlavním účelem této strategie je přilákání nových zákazníků. Pro nejlepší výsledky, obchodníci spoléhají na značkové propagační produkty, které potencionální klienti používají i několik měsíců. Tyto kvalitní výrobky připomínají značku spotřebitelům. To znamená, že jediná distribuce reklamních předmětů garantuje vědomost zákazníků o vaší značce na několik měsíců předem.
Níže je seznam vybraných důvodů, proč jsou propagační produkty rozhodující pro jakýkoli druh podnikání:
Obsah:
Větší expozice
Televizní reklamy nebo spatření billboardu trvá jen několik vteřin. Propagační produkty jsou však pravidelně používány a vždycky na očích. Spotřebitelé třeba nosí módní reklamní tričko až několik dní. Nebo budou každé ráno pít ze šálky s vaším logem. Tyto dárky jsou skvělý způsob, ke zvýšení své denní expozice.
Okamžité rozpoznání značky
Rozpoznání značky v podstatě znamená, že spotřebitelé jsou instantně schopni určit vaši působnost, služby, nebo produkty, jakmile spatří vaše logo. Třeba McDonald’s je snadno rozpoznatelný právě díky svému logu.
A právě reklamní produkty pomůžou spotřebitelům zapamatovat si a rozpoznat vaši firmu. Je to hlavní důvod k distribuci propagačních produktů. Průzkumy dokazují, že většina spotřebitelů si vybaví společnost právě díky reklamním dárkům, které od něj dostali.
Zákaznická loajalita
Zákazníci musí kupovat vaše produkty a služby vždy, když je potřebují. Obchodníci utrácet množství zdrojů ke vybudování základny loajálních zákazníků. V krátkém časovém horizontu na to využívají právě reklamní produkty. Ujistěte se však, že vaše předměty jsou kvalitní a značkové, pokud je to možné. Lidé si totiž spojují prémiovou kvalitu reklamních produktů s vaší obchodní kvalitou. To hodně pomáhá při tvorbě dobrého dojmu na vaše nové zákazníky.
Reklamní produkty jako vizitka
Vizitky jsou starý způsob představení vaší společnosti a produktů potencionálním spotřebitelům. Reklamní produkty fungují víceméně stejně, no poskytují lepší výsledky. Kdykoli distribuujete reklamní předměty, které souvisí s vaším odvětvím a firmou, v podstatě je představujete svým potenciálním zákazníkům. Podle průzkumů si většina spotřebitelů, kteří mají dárkové předměty, lépe pamatuje název společnosti, která jim je dala.
Ujistěte se však, že vaše propagační produkty mají veškeré kontaktní údaje, přesně tak, jak vaše vizitky. Měli by mít vaše logo, případně fotografie a slogan, který zobrazuje vaše obchodní zaměření. Hmotné produkty jsou jako multifunkční vizitky, které mohou spotřebitelé používat den co den. Kromě toho mohou být součástí větších kampaní na sociálních sítích. Můžete jejich plochu třeba využít k propagaci vašich hashtagů.